Politika menadžmenta

Politika sistema menadžmenta „Aerolab“ d.o.o.

Politika sistema menadžmenta „Aerolab“ d.o.o.

Naša Politika se bazira na primeni i održavanju tržišno orijentisanog, odgovornog poslovnog sistema čiji je osnovni element kontinuirano unapređenje standardnih usluga koje pruža korisnicima i zainteresovanim stranama u cilju zadovoljavanja njihovih zahteva, a uz poštovanje važećih propisa, pravilnika, uredbi i standarda iz domena delatnosti preduzeća „Aerolab“ d.o.o.

Načela ove Politike su:

  1. Obaveza rukovodstva da ostvaruje dobru profesionalnu praksu i obezbedi kvalitet standardnih usluga iz domena delatnosti.
  2. Obezbeđenje i stalno unapređenje sistema menadžmenta koji se odnosi na kvalitet standardnih usluga laboratorijskih ispitivanja, a u skladu sa SRPS ISO/IEC 17025 i SRPS CEN/TS 15675, kao i svih drugih usluga iz domena delatnosti u skladu sa odgovarajućim standardima, poštujući principe nepristrasnosti i poverljivosti, identifikujući značajne rizike i prilike, a sve zasnovano na zahtevima korisnika i zainteresovanih strana, primeni odgovarajućih propisa, pravilnika, uredbi, standarda i merne opreme, kao i na odgovornosti i kompetentnosti osoblja.
  3. Ostvarivanje zadatih nivoa kvaliteta u svim fazama pružanja usluge, kompetentnost, konkurentnost i zadovoljenje zahteva korisnika i zainteresovanih strana, permanentna obuka, usavršavanje i motivacija svih zaposlenih da ostvaruju dobru međusobnu saradnju, poverenje i pripadnost preduzeću i stalni nadzor nad kompetentnim osobljem i preispitivanje sistema menadžmenta.
  4. Obaveza svih zaposlenih da se upoznaju i primenjuju u potpunosti dokumentaciju sistema menadžmenta u skladu sa njihovim odgovornostima i da sprovode ovu Politiku.
  5. Obaveza najvišeg rukovodstva da ispunjava zahteve standarda SRPS ISO/IEC 17025 i SRPS CEN/TS 15675 za standardnu uslugu laboratorijskog ispitivanja otpadnog gasa, kao i zahteve drugih relevantnih standarda, da dosledno i konzistentno realizuje operativne aktivnosti Laboratorije i da neprekidno poboljšava efektivnost sistema menadžmenta.
  6. Isti i fer odnos prema svim korisnicima i stalno praćenje potreba korisnika i zainteresovanih strana i njihovog zadovoljstva izvršenim uslugama uz poštovanje principa nepristrasnosti i poverljivosti i uspostavljanje i održavanje dobrih poslovnih odnosa sa korisnicima usluga, kako bi se obezbedilo potpuno poverenje u kvalitet usluga.

Stalnim preispitivanjem efikasnosti i efektivnosti sistema menadžmenta i identifikacijom značajnih rizika i prilika pratiće se ostvarenje ove Politike.
U realizaciji ove Politike učestvuje svo osoblje, a posebnu odgovornost u realizaciji ove Politike ima najviše rukovodstvo Direktor, Rukovodilac Laboratorije i Predstavnik rukovodstva za sistem menadžmenta.